Trend Terkini Hari Raya! Gadis Melayu Cantik Berbaju Kurung Berdiri Di Atas Superbike!

Trend Hari Raya 2015! Amboi..boleh tahan Minah ni beraksi atas motor di hari raya..


Tak padan dengan perempuan haaa nak tangkap gambar sampai sanggup qabat buat aksi bahaya macam tu kat atas motor. Bukan setakat tu je, berdiri pulak tu atas motorsikal berkuasa tinggi siap dengan berkain pulak tu.



Jatuh terkangkang satgi haaa rongok habis gigi tue.. Tak padan dengan perempuan haaa!! Rare la konon.. Buat malu kat orang je! Selalunya orang kalau berkain atau berbaju kurung orang pandang nampak sopan je.


Tapi minah-minah ni adoiiii.. Pakai macam tu tapi dok buat sempoi. Eshhhhhh tak padan dengan dia... Aksi macam ni selalunya kita tengok lelaki je pun tapi sekarang ni perempuan pun gedik nak buat. Owwww mungkin dorang ni minah rempit sejati kot haha!



Tapi tak hebat mana pun, setakat parking motor lepas tu diri je atas tu buat apa. Nenek Gomez pun boleh buat.. Cer buat macam minah salleh yang kaki motor kat luar sana tu buat, baru la berani mati haaa.

Raya-raya pun nak buat macam-macam satgi jatuh makan batas tar.. Eshhhhhh pelik sungguh la perangai dorang ni. Mak dorang tak marah ke?? Anak perempuan tapi perangai tak macam perempuan terus cancel makcik sebelah nak amik jadi menantu haha!

Sumber : http://www.utaranews.com/2015/07/minah-rempit-beraksi-terlampau-atas.html

Artikel Terkait