AWAS! Gadis Perlu Elak Cari Jodoh Di 8 Tempat Ini

AWAS, Wanita Perlu Elak Cari Jodoh di 8 Tempat Ini Jika Tidak Mahu Kecewa Seumur Hidup | Memang benar jodoh pertemuan, rezeki, ajal dan maut merupakan ketentuan yang telah ditetapkan oleh Allah.

Namun sebagai seorang muslim yang percaya dengan semua itu, kita juga harus berusaha terlebih dahulu…

Ada ke jodoh tiba-tiba datang depan mata? Tak ada kan? Buat yang masih solo dan sedang mencari jodoh, kami sarankan korang elak cari jodoh di 8 tempat ini. Ini pun kira salah satu usaha la kan????

Menerusi cahayamatahar2015.blogspot, berikut disenaraikan lapan tempat wanita perlu elakkan untuk mencari jodoh:


Selalunya orang yang pergi kursus kahwin ini memang dah plan nak melangsungkan perkahwinan dan dah ada calon….

Jarang yang solo pergi. Jadi elakan cari jodoh dekat sini kalau korang taknak kena maki dengan girlfriend/tunang lelaki tersebut….


Lelaki tersebut mungkin sedang menemani isterinya yang bakal melahirkan anak tak lama lagi. Tak nak kena tuduh perampas kan???


Kalau kami lah, tak adanya suka-suka hati nak pergi ekspo perkahwinan. Macam tak ada point je. Jadi lelaki yang pergi situ selalunya memang plan dah nak kahwin. Sekali lagi jangan jadi perampas!!!!


Sah-sah mereka ni mempunyai ‘taste’ terhadap jantina yang sama. Jadi pesanan kami jangan cari penyakit. Biarkan mereka dan hidup mereka…


Hurm mungkin lelaki tersebut sedang beli cincin mahupun rantai kepada girlfriend, tunang, atau isterinya. Beli untuk emak? Susah nak cari lelaki macam tu….


Ye bidang kuasa mahkamah syariah cukup besar dan ianya berkaitan dengan hal ehwal agama Islam termasuklah perkahwinan….

Mana tahu lelaki yang korang kenal dekat situ dalam perbicaraan kes cerai, kes pukul isteri ke. Jadi baik hati-hati….


Tempat ini pun korang patut elakkan. Lelaki yang korang jumpa itu mesti bawak isteri dan anak-anak dia untuk dapatkan rawatan….

Sanggup ke nak lukakan hati perempuan-perempuan mengandung dekat atas ni???


Ada ke lelaki yang tiba-tiba masuk kedai jual barangan bayi tanpa sebab? Lepas tu masuk seorang diri pulak itu. Mungkin isteri suruh beli barang anak kot? Jadi lupakan jelaAda ke lelaki yang tiba-tiba masuk kedai jual barangan bayi tanpa sebab? Lepas tu masuk seorang diri pulak itu. Mungkin isteri suruh beli barang anak kot? Jadi lupakan jela….


Selalunya mamat-mamat yang main nombor ini akan lepak kedai makan berhampiran sebelum pergi beli. Iyalah cover line takut kena tangkap dengan Jabatan Agama Islam.